-->
Főoldal
Rendelés
Műveink
Cserék

2015. augusztus 3., hétfő

Köszöntő

Sziasztok! Ezennel bemutatom újdonsült Colorful Wings nevű blogunkat!

Először is, talán már ismerhettek minket, mindketten szerkesztői voltunk az If you can dream it, you can do it! c. blognak. Én, Cassidy már régebb óta, míg Astrid nem olyan rég óta csatlakozott. De mint ti is láttátok, a blog május óta nem frissült. Sajnos időnk sem volt, meg kedvünk se hozzá. De most itt vagyunk ezen az új blogon, amit reméljük szeretni fogtok, és nem tekintitek újabb sablonos design blognak. ;)
A blogot először egyedül hoztam létre, de aztán beszéltünk a társammal, és inkább átalakítottuk úgy, hogy ketten legyünk benne. És így született meg a ...!
"Hallgassátok" meg rövid kis bemutatkozó szövegünket. :)

Cassidy Badrick: 14 éves lány vagyok, aki imád mindenféle designos, grafikás dologgal foglalkozni. Én fejléceket, designokat, és könyvborítókat fogok készíteni. Sajnos a kritika nem az én műfajom, szóval azt nem fogok írni. Körülbelül 3 éve szerkesztgetek, amit imádok csinálni, csak sajna a gépem már gagyi, és így nehezen megy néha.:D Remélem tetszeni fognak a munkáim, fogadjátok majd őket szeretettek ;)

Astrid Neumann: 15 éves vagyok, lassan 16. Régebben már tevékenykedtem a blogspoton, nem mint író hanem inkább mint szerkesztő. Tavaly óta nem igen voltam elérhető a bloggervilágban, azonban ezen most szeretnék változtatni. Én is körülbelül 3 éve szerkesztgetek, szabadidőmben az egyik fő elfoglaltságom ez. A munkáimat hamarosan láthatjátok ti is, és remélem elnyerem vele tetszéseteket.

A Colorful Wings csapata 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése